Be yourself



Afgelopen donderdag ben ik naar de Kreadoe geweest. Heerlijk slenteren, nieuwe ideeën opdoen en natuurlijk spulletjes kopen. Wat is zo'n beurs gezellig! Op de beurs heb ik hele mooie stempels aangeschaft van Gorjuss, Santoro. Ik ben gek op Gorjuss dus heb er meteen vier kleine stempels, 1 hele grote stempel en papier gekocht. 




Vandaag ben ik aan de slag gegaan met een van de stempels. Ik heb gestempeld met Stazon, zodat ik een scherpe afdruk krijg. Het inkleuren heb ik gedaan met de polychromos van Faber Castell. Het papier is van Gorjuss. Het ornament aan de onderkant heb ik in het midden opgevuld met Nuvo crystal drops. De kleur op de kaart lijkt anders maar het is de kleur van het flesje naast de kaart, sweet lilac.





Ik heb nog meer spulletjes gekocht. Wil je weten wat?...ga naar mijn facebookpagina: 

Ben jij ook naar de Kreadoe geweest? Ik ben heel benieuwd naar jouw inkopen.
Bedankt dat je langs kwam! Tot de volgende keer!

Reacties