Photo

Mijn man bezoekt met regelmaat een kringloopwinkel en komt met de leukste spullen thuis. Ik kijk altijd even of ik iets kan gebruiken voor de hobby. Het gebeurt niet vaak maar een week terug kwam hij thuis met diaraampjes van Hama. Ik zag er meteen iets in en wilde er snel mee aan het werk.





De diaraampjes zijn grijs en dat vind ik niet zo mooi. Ik heb de raampjes eerst in de gesso gezet en daarna met de decoverf van de action geschilderd in een mooie kleur. Er gaan wel een paar lagen op voordat het mooi dekkend is. 



Het is een mannenkaart geworden en ik ben blij dat het diaraampje er zo goed bij past. Het gaas achter het plaatje heb ik in dezelfde kleur gemaakt als het raampje. De randen van het diaraampje heb ik nog wel beïnkt met zwarte inkt.



Bedankt voor jullie bezoek en tot snel!
Kijk ook eens op mijn Facebookpagina of Instagram

Reacties