Kerst!

Het is kerst. Een tijd waar gezelligheid, liefde en familie centraal staan. Ieder jaar maak ik een klein cadeautje voor de familie en onze vrienden. Het is een klein gebaar, maar zo leuk om te maken en te geven.

Ik heb deze doosjes gemaakt met mijn envelop punch board van We R Memory keepers. Een veelzijdig bord waar je heel makkelijk enveloppen en doosjes mee maakt. Dit patroon heb ik niet zelf bedacht, maar gevonden op pinterest. Zoek op envelope punch board en er komen allerlei patronen en filmpjes tevoorschijn.

Snij een stuk designpapier op 16,5 cm bij 11,4 cm. Ril op de korte kant op 3 cm, 6 cm en op 9 cm.





Leg de lange kant van het papier op 1,5 inch tegen de rand van het punchboard aan en punch. Punch ook op de vouwlijnen op 1,5 inch en ook aan het einde van het papier.



Draai het papier om en punch aan deze kant ook op 1,5 inch. Als je klaar bent ziet het er uit als op de foto hieronder.


Ril nu langs de randen van het uitgepunchte stukje en in het midden daarvan. Zie foto hieronder.


Vouw en plak het doosje nu verder in elkaar. O ja, en stop er voor het plakken nog iets lekkers in. Ik heb een doos celebrations gekocht en die er in gestopt. Er past er precies eentje in. Lintje aan allebei de kanten en klaar! Uitdelen maar!!





Leuk dat je langs kwam! Ik wens jullie een fijne kerst en alvast een fantastisch en creatief 2019!

Reacties