Valentijn



Ondanks dat ik met Valentijnsdag niets bijzonders doe, heb ik wel een kaart gemaakt. Als kaartenmaakster kan ik natuurlijk niet achterblijven. Omdat de meeste kaarten rood of roze zijn heb ik een kleurigere variant gemaakt. Maar natuurlijk zit er ook rood en een vleugje roze in.

Net als veel mensen vind ik het rustgevend om te kleuren. Voor deze kaart had ik een heel leuk plaatje gevonden wat nog ingekleurd moest worden. Dat vind ik fijn want dan kan je zelf de kleuren bepalen.

Ik begon met vier kleuren, maar dat heb ik iets uitgebreid onder het kleuren. Ik kleur mer potloden die zacht zijn. Dit vind ik prettig, maar dat is voor iedereen anders.

Na het kleuren hen ik een rode kaart gevouwen naar 14,8 cm bij 10,5 cm. Daarop heb ik van designpapier een rechthoek geplakt van 14, 3 cm bij 10 cm. Daarop het ingekleurde plaatje en daarover heen een rechthoekige rand van 1 cm. Zo lijkt het of het plaatje is ingelijst. Daarop met foamtape de tekst erop.

Sturen jullie ook valentijnskaarten? Ik ben heel nieuwsgierig wat jullie hebben gemaakt. Laten jullie het zien in de reacties hieronder. Alvast fijne Valentijnsdag!!

Groetjes Danielle
Daan'skaarten op facebook

Reacties