Mannenkaart met een beetje humor

Gisteren was mijn schoonvader jarig en mannenkaarten zijn niet altijd makkelijk om te maken. Maar deze ronde had ik al een leuk plaatje op het oog van artimpressions. Vanwege de tekst old guys rule! een aanrader. Een beetje humor op een kaart is altijd leuk.

De kaart is een A5 afmeting (10.5 cm bij 14.8 cm) maar niet traditioneel dubbel gevouwen. De kaart is in drie delen gevouwen. Zoek het midden van de kaart op en vouw de twee buitenzijdes naar het midden. Vervolgens heb ik aan beide zijdes een strookje met bruin linnenkarton geplakt en daarover een strookje designpapier.

Het plaatje heb ik uit gestanst met Nellie's multi frame's.
Daarna een stukje design papier uit gestanst met dezelfde mal maar dan een slag groter. Uit bruin linnenkarton heb ik nog een halve cirkel gestanst. Wel weer een maatje groter, zodat je een mooie rand krijgt. Deze cirkels heb ik aan de linkerkant voor de helft op de kaart geplakt. Dan kan je aan de binnenkant nog een plaatje plakken of een leuke tekst erin stempelen. Bij deze kaart heb ik aan de binnenkant nog een stukje bruin linnenkarton geplakt.


Volg ons ook op:
Daan's kaarten op Facebook
Daan's kaarten op Instagram
Daan's kaarten op Twitter



Reacties