Get well

Een beterschapskaartje!

Vandaag ben ik begonnen met een stuk wit cardstock van van 9.5 cm bij 13 cm. In het midden heb ik drie keer Get well gestempeld in groen en blauw. Daar omheen heb ik groene inkt aangebracht met de gekleurde kant van een schuursponsje. Aan de randen en in de hoeken nog een beetje blauw toegevoegd. De randen zijn met zwart beïnkt.

De basis van de kaart is van grijs cardstock met de volgende maten: 20.5 cm bij 13,5 cm. Ik heb de kaart gevouwen op 5 cm en 10 cm. Een strookje designpapier is aan de linkerkant van de kaart geplakt. De randen beïnkt met zwarte inkt.



Met de mallen van Nellie's multi frame's heb ik 4 stansen uitgesneden. De grootste in het grijs. De daarop volgende van designpapier. De derde heb ik uit wit cardstock, maar beïnkt met groene inkt. en de laatste weer uit grijs cardstock zodat de kikker beter uitkomt. Alle randen zijn beïnkt met zwarte inkt.








De kikker en de lotusbloem heb ik zelf ingekleurd. De bloem ingekleurd met roze potlood en gedoezeld met terpentine. De kikker heb ik ingekleurd met dezelfde inkt van de achtergrond, maar met een waterbrushpen opgebracht. Daardoor ontstaat een aquarel effect.










Ik hoop dat jullie het weer een leuk kaartje vonden? Ik ben heel nieuwsgierig naar jullie reactie.
Hou ook Daanskaarten in de gaten voor leuke tips!

Tot de volgende keer!



Reacties