Happy Birthday

Een vrolijk verjaardagskaartje!!


De stempel heb ik ingekleurd met Bruynzeel potloden en gedoezeld met geurloze terpentine.


De basiskaart is van paars linnenkarton. De achtergrond heb ik gemaakt met een stencil van de Action. De inkt is aangebracht met een sponsje. Twee banners gesneden en met een sponsje gele inkt aangebracht. Op deze manier kan je het papier de kleur geven die jij graag wilt. Vervolgens de tekst Happy Birthday gestempeld.

Ik heb een stuk wit karton uit gestanst en gehalveerd. Ook dit heb ik gesponst met gele inkt en aan de zijkant van de kaart geplakt. Daardoor komt de stempel beter uit. Om het af te maken twee gouden pareltjes bovenin de hoek. 







Leuk dat jullie weer langs zijn geweest!!
Kijk ook eens op mijn Facebook pagina


Groetjes Danielle.














Reacties