Challenge maand April






Deze maand heb ik weer mee gedaan met de challenge van de Facebook groep BeChallenged.

Voor de maand April is de challenge een doosje waar 7 Merci chocolaatjes in passen of vier theezakjes. Wil je ook meedoen wordt lid van de groep en doe gezellig mee. De rozet die voorop zit heb ik gemaakt met de mal van Nellie Snellen. Best leuk om iets te pakken wat je al langere tijd niet meer gebruikt hebt.









Kijk ook eens op mijn Facebook pagina daanskaarten

Tot de volgende Keer!!

Reacties

  1. Hoi Daniëlle

    Even een tegenbezoekje...bedankt dat je volger geworden bent,ook ik ga je nu volgen...en ik hoop dat we elkaar zo af en toe wat inspireren...
    Ook jij heb een heel mooi snoepdoosje gemaakt met het Be Challenged patroontje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan me helaas niet aanmelden als volger...kijk je het even na?? zou wel leuk zijn dat het gaat lukken..

      groetjes Rosina

      Verwijderen
    2. Hallo Rosina,

      Bedankt dat je me terug willen volgen. Ik ga vanavond even uitzoeken waarom je niet kan aanmelden. Bedankt voor het melden.
      groetjes Danielle

      Verwijderen
  2. Hallo Rosina,

    Via Google friend connect is het helaas nog niet gelukt. Maar via Bloglovin kan je me nu volgen. De knop staat rechtsboven. Alvast bedankt!

    Fijne koningsdag,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten