Roze bloemen

Hallo allemaal.

De kleur van vandaag is....roze. Ik heb een prachtige stempel van Joy crafts en de stempel ook al meerdere keren gebruikt. Onder aan mijn blog kan je zien welke stempel het precies is. De stempel heb ik ingekleurd met Bruynzeel potloden en daarna gedoezeld met geurloze terpentine.







De maten van de kaart zijn als volgt:


Nadat ik alles op elkaar geplakt heb, ben ik een bloem gaan maken. Het zijn 5 lagen met drie verschillende maten stansen. Een pareltje in het midden mag eigenlijk niet ontbreken.  






En het eindresultaat:




Super leuk om deze kaart te maken!

Even een nieuwtje: er komt binnenkort een website met nog veel meer kaarten en tips & trucs. Als het zover is dan horen jullie dat natuurlijk van mij. Leuk dat jullie weer langs zijn geweest en tot de volgende blog!


Stempel Old Letter Rose nr.1 Noor! design 6410/0043



Reacties