love

Jaren spaarde ik knipvellen. Ik was lid van mijn hobbykaart en de knipvellen en plaatjes stapelden zich langzaam op. Iedere keer als ik mijn hobbykamer ging opruimen gaf ik ze een andere plek maar uitzoeken deed ik ze eigenlijk nooit. Er zitten altijd plaatjes bij waarvan je weet dat je ze nooit gaat gebruiken. Je vindt ze niet mooi of de kleuren passen niet, maar ja weg gooien.... 

Vrijdag was voor mij de tijd om het eens allemaal uit te zoeken. Oeps... het was veel meer dan ik dacht. Maar stapeltje voor stapeltje heb ik keuzes gemaakt. Er gaat een hele stapel weg. Ik hou alleen nog steeds vijf (!) mappen over. De laatste tijd gebruikte ik eigenlijk niet veel knipvellen- of plaatjes en speelde ik fijn met mijn kleurpotloden en inkt. Zonde eigenlijk!

Daarom mijn nieuwe voornemen. Iedere maand ga ik twee knipvellen gebruiken voor een kaart of in een project. Best lastig want het is toch weer even anders dan met stempels en inkt spelen. Mijn eerste kaartje is een feit! Ik hoor graag in jullie reacties hoe jullie het kaartje vinden.

Tot de volgende keer!
Groetjes Danielle



Reacties